Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Beirut presents a large gathering of Gerhard Richter's overpainted photographs from the mid-1980s to the present. Rarely seen in print, these works merge the artist's longstanding fascination with the respective languages and textures of photography and abstract painting. The imagery ranges from domestic and family photos to holiday snaps, landscapes, mountain ranges and studio shots, all drawn from Richter's photographic archives. Also featured in this volume is Museum Visit, a series of 234 overpainted photographs, each of which was taken during a typical busy day at the Tate Modern. An essay by Achim Borchardt-Hume considers the overpainted photographs within Richter's wider oeuvre, from the photo paintings of the 1960s to the 18 October 1977 cycle, from Atlas to War Cut. Borchardt-Hume asserts: "The photographs allow an insight into the private world of Richter, albeit an insight that is always seen--quite literally--through the veil of paint and painting."