Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
George IV was arguably the most magnificent of the British monarchs. Visual display played an important role in his public image, an image that he worked hard to control.
Through the magnificent interiors of his houses and palaces in London and Brighton, numerous flattering portraits, carefully choreographed state occasions and his fashion choices, George IV attempted to shape public perception of his person as heir to the throne and as king. In doing so he formed an unrivalled collection of art, much of which remains in the Royal Collection today.
This scholarly monograph, published to accompany a major Royal Collection Trust exhibition, will examine George IV the man through the works he collected.
Includes works by Rembrandt, Peter Paul Rubens, Thomas Gainsborough and Sir Thomas Lawrence alongside examples of Sèvres porcelain, elaborate timepieces, ornate silver-gilt tableware and other fascinating Kunstkammer treasures.