Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In her Hettner-Lecture, Susan Hanson talked about the role of women in the U.S. labor market. Based on the observation that women tend to work in different types of jobs and occupations and earn less money, Hanson shows how the geography of everyday life can contribute to an understanding of these gender-related differences. Therefore a geographic perspective is essential to creating urban labor markets in which opportunity is not arrayed by gender. Hanson furthermore focuses on recent debates on entrepreneur-ship by carefully examining the geographic contexts within which people launch businesses. She argues that a feminist and geographical analysis helps to understand that entrepreneur-ship is much more than just the engine of economic growth. "Es ist ein grosses Verdienst der beiden Texte, die uberragende Relevanz der Geographie des Alltagslebens fur die Entstehung und Reproduktion geschlechtsspezifischer Raume aufzuzeigen." geographische revue