Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book analyzes how the English as a Second Language (ESL) pedagogic genre has been re-contextualized in the Shanghai Foreign Language Education Press National College English Teaching Contest (SFLEP) for presentation to the contest judges and audience. Departing from prior research on contest discourse, it focuses on the role of teaching contests in re-contextualizing educational practices. Moreover, it addresses the processes of genre blurring and solidification at work in new discourse events. The results presented here serve to frame teaching contest discourse in a fuller contextual configuration and will help contest sponsors, participants, and audience members better understand this popular social event and its relations to real-world teaching practices, while simultaneously helping teachers to understand the relevance of such contest practice. Moreover, the research methods will benefit those linguists who are interested in researchingother types of event discourses.