Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Toy Story, Wall-E, Vice-versa, Coco... Le studio Pixar est devenu le bon génie de l’animation numérique. Cet essai en dresse un portrait inédit. Au-delà des prouesses technologiques, voici comment les ordinateurs font leurs adieux à l’homme.
Ancien critique aux Cahiers du cinéma et à la revue Vertigo, Hervé Aubron est aujourd’hui rédacteur en chef adjoint du Magazine littéraire. Auteur notamment d’un essai sur Mulholland Drive de David Lynch, il a cosigné avec Emmanuel Burdeau, chez Capricci deux ouvrages d’entretien : un avec Werner Herzog, Manuel de survie, l’autre avec Benoît Delépine et Gustave Kervern, De Groland au Grand soir. Il a également participé à l'ouvarge collectif Quentin Tarantino. Un cinéma déchaîné.