Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Game Theory has served as a standard text for game theory courses since the publication of the First Edition in 1968. The Fourth Edition updates several recently developed subfields. It adds fresh chapters on subjects such as games with incomplete information and spatial games. Owen has expanded "Two-Person General-Sum Games" into two chapters, the second becoming "Two-Person Cooperative Games." There are new sections in the chapters "Two-Person Cooperative Games" and "Indices of Power," and there is new information throughout the book on non-cooperative games. "Game Theory" remains the only book to cover all salient aspects of this field that, having displaced Keynesian economics, is making inroads throughout the social sciences. The key features are: it explains work of 1994 Nobel Prize Winners; it provides full expansion of cooperative game theory sections; it covers games with incomplete information; it includes a spatial games section that features many illustrations; and, it includes an updated bibliography.