Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El lenguaje es una capacidad específicamente humana y su complejidad y particularidad nos diferencia de otros animales. ¿Qué ocurre cuando utilizamos el lenguaje? ¿Qué procesos subyacen a él? ¿Con qué aspectos de la cognición se relaciona? Este libro proporciona información básica y fundamental de un campo tan amplio como el de la Psicolingüística, y está pensado tanto para un público familiarizado con esta proyección de la Lingüística como para aquellas personas que buscan un punto de partida para iniciarse en estos conocimientos específicos. La obra se divide en tres partes, en las que se desarrollan aspectos generales de este área de aplicación de la Lingüística, centrados, por este orden, en el estudio de la naturaleza del lenguaje, para lo que se toman como base los procesos de codificación y decodificación del sistema oral y escrito; en los procesos cognitivos superiores y, por último, en la adquisición del lenguaje, el aprendizaje de segundas lenguas y los trastornos comunicativos.