• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Fundamentals of Marketing Research

Scott M Smith, Gerald S Albaum
Hardcover | Engels
€ 259,45
+ 518 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, data collection techniques, and measurement is broad with three chapters devoted to the critical area of measurement and scaling. The presentation is from primarily a pragmatic and user-oriented perspective which aides the student to evaluate the research presented to them. This text explores cutting-edge technologies and new horizons while ensuring students have a thorough grasp of research fundamentals.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
896
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780761988526
Verschijningsdatum:
7/10/2004
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
194 mm x 239 mm
Gewicht:
1909 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 518 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.