• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

From Testing to Productive Student Learning

Implementing Formative Assessment in Confucian-Heritage Settings

David Carless
Hardcover | Engels | Routledge Research in Education | nr. 52
€ 351,45
+ 702 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Formative assessment is a major driver of teacher and student actions in all educational systems, and it is an increasingly high-profile topic. This book scrutinises the relationship between testing and learning, as well as the role of cultural context in influencing assessment options, by using data from schools in the Confucian-heritage setting of Hong Kong.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
280
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 52

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415880824
Verschijningsdatum:
7/12/2010
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 702 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Alleen in onze winkels: Gratis Murdle boekje vol moordmysteries

bij een aankoop tijdens Weekend van de Klant (OP=OP!)
CADEAU
actie weekend van de klant
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.