Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Im Unterschied zu den meisten Diskussionen und Studien über das Produkt Lernsoftware stellt die vorliegende Arbeit den Prozess des Lernens in den Mittelpunkt. Der Autorin geht es darum, Anforderungen an das Fremdsprachenlernen mit Multimedia aus der Perspektive der NutzerInnen zu rekonstruieren. Zu diesem Zweck entwickelt sie ein qualitatives Forschungsdesign, das unterschiedliche Verfahren innovativ integriert. Vorgestellt wird ein differenziertes Modell des 'Bedürfnis- und erfolgsorientierten Fremdsprachenlernens', das die Strategien der Lernenden systematisch zu den Bedingungen des Lernens in Beziehung setzt.