Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Freak Scenes explores the increased licensing of indie music and representation of indie music cultures within American independent cinema since the 1980s. Indie music has, since the 2000s, become highlighted in some indie films as an attraction, but this book probes how the appeal of indie music stretches back to the late 1970s, when punk music made its impact on filmmaking.Sexton looks at a range of issues where indie music and indie film intersect, including commercial concerns, the growth of niche marketing, the increased employment of popular music in cinema and questions of authenticity, as well as the fraught tensions between commercial and artistic concerns. Case studies include: sonic authorship and indie music, representations of punk and indie scenes on screen, and an exploration of how racial and gender issues inform the representation and reception of indie cultures on film.