Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Excelling in numerous genres, Frank Horvat (born 1928) likes to transgress boundaries, and he does not worry about the conventions of the genre in his fashion photographs: as early as the 1950s, he was going out onto the street, brazenly positioning a model in the middle of a vegetable market (1959) for Jours de France, or, shortly afterwards, experimenting with bold cropping or humorous film quotation. In doing so, Horvat mostly dispenses with artificial light and shoots many of his fantastic pictures with a 35mm Leica from the hip, so to speak. He works for Elle, Vogue, Harper's Bazaar and other major magazines, with famous models and celebrities, and he is the first photographer ever to use Photoshop for his work. Respect for the portrayed women and palpable endearment distinguish Horvat's sensual, elegant pictures from those by all other photographers on the fashion scene.