Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Swiss artist Fran?ois Berthoud (*1961) is one of today's most outstanding fashion illustrators. He began his work in the fashion capital of Milan in 1982, and quickly developed his inimitable signature illustrations of clothes, shoes, handbags, perfumes, and accessories. Berthoud gained worldwide prominence through his work for magazines such as Vanity and Vogue. His expressive, highly aesthetic linocuts, drip paintings, and computer graphics accompany countless fashion advertising campaigns-from Yves Saint Laurent, Bulgari, Calzedonia, and Ferragamo to Viktor & Rolf and Sonia Rykiel. Here, the object being depicted and Berthoud's visual interpretation combine to form a Gesamtkunstwerk that essentially influences the perception and successful marketing of the product.