Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As the results of exclusively meaning-centered language teaching frameworks have been far from promising, it is now generally agreed that some attention to second language items is necessary in order for acquisition to occur. Therefore, Form-focused Instruction (FFI)is considered to be a necessary component of language teaching contexts where the focus is strictly on meaning. The question to be addressed by SLA researchers is not so much whether attention to form should be provided, but rather what types of form-focused instruction are most useful. The present book provides a review of the research on FFI and then reports a study investigating the effects of explicit and implicit focus on form on the teaching of English idioms. The effectiveness of each type of instruction is discussed and pedagogical implications and suggestions for further research are provided.