Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Food is everywhere in contemporary mediascapes, as witnessed by the increase in cookbooks, food magazines, television shows, blogs and social media. This mediatization of food means that the media often interplays between food consumption and everyday practices, between private and political matters and between individuals, groups, and societies. This volume argues that contemporary food studies needs to pay more attention to the significance of media. This book offers critical studies of food media discourses and of media users' interpretations, negotiations and uses that construct places, spaces, identities and everyday practices that might form new - or renew old - food politics.