Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Flash Gordon lleva varias semanas desaparecido. De repente, se despierta en el pequeño avión en el que había sido abducido. No recuerda cómo llegó allí... ni a dónde se dirige. Lo que no sabe Flash Gordon es que se ha convertido en un peón del Profesor Dahlmesiter y que sus recuerdos han sido borrados con el objetivo de capturar al Doctor Zarkov. Una gran trampa en la órbita de la Tierra espera a nuestros héroes preferidos. Con las aventuras publicadas en este volumen, Dan Barry deja atrás los años sesenta y se sumerge en los años setenta, donde a Flash Gordon le esperan grandes retos.