Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Fiona Tan has occupied a pivotal position within contemporary art since the late 1990s; her moving-image and photographic artworks are familiar from many key international biennials and exhibitions. Fiona Tan explores history and time and our place within them, working within the contested territory of representation. Deeply embedded in all of Fiona Tan's work is her fascination with the mutability of identity, the deceptive nature of representation, and the play of memory across time and space in a world increasingly shaped by global culture. Both books mark the occasion of Fiona Tan's first extensive mid-career retrospective, presented concurrently at the Museum der Moderne Salzburg and Kunsthalle Krems. The exhibition catalogue discusses the works drawn from two decades shown across both venues, including the newly commissioned video works GRAY GLASS and PICKPOCKETS.