• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Aardrijkskunde & Aardwetenschappen
  5. Finding the Local in Global: Case Study of Amway in India

Finding the Local in Global: Case Study of Amway in India

Case Study of Amway in India

Vivek Tripathi
Paperback | Engels
€ 49,45
+ 98 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Due to my interest in social geography, I am interested to explore the effectiveness of social networks in the form of relationships of common people and how it can generate huge opportunities for people to work and earn by using this social cohesion. Multilevel marketing is an opportunity to utilize this potential and I have tried to critically examine the utilization of social network of people with special focus on an international multilevel marketing company named 'AMWAY'. This work tries to explore social ties and their utilization for business purpose, role of women and special opportunity for their empowerment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659532399
Verschijningsdatum:
29/04/2014
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
177 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 98 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.