Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Kyle Chayka onthult hoe algoritmen onze online- en offlineervaringen beïnvloeden, leidend tot een wereld van eindeloze consumptie en algemene angst. Hij onderzoekt hoe menselijke ervaringen beperkt worden door technologiebedrijven die uit zijn op winst. Onze cultuur wordt vervlakt door suggesties van algoritmen die vooral gebaseerd zijn op meer van hetzelfde. Filterwereld stelt urgente vragen over vrije wil en persoonlijke vrijheid in een digitaal tijdperk dat wordt gedomineerd door algoritmen. Het boek biedt inzichten om deze algoritmische wereld te begrijpen en te overstijgen. Chaykas nieuwsgierigheid en heldere stijl zijn bewonderingswaardig. - The New York Times Met Filterworld levert Chayka een heldere, tot nadenken stemmende beschrijving van de manier waarop het internet en de sociale media ons de afgelopen decennia hebben veranderd. - NRC