Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Reception studies have made film audiences increasingly visible, while surveys track trends and policymakers gather information about audience preferences and demographics. But little attention has been paid to the specific contextual relationships and interactions between films and individuals that generate and sustain audiences. This monograph develops the idea of audiences as interactive and relational, introducing three innovative concepts: 'personal film journeys', five types of audience formations and five geographies of film provision. A major challenge of audience research is how to capture the richness of people's social and cultural engagement with film. To achieve this, the book uses an innovative mixed-methods research and computational ontology. It develops ground-breaking theory and concepts and an innovative methodology based on an extensive data-set derived from the under-researched area of British regional film audiences.