Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As an art critic, political essayist, playwright and poet, Ferreira Gullar (born 1930) has been a key figure in the Brazilian cultural scene of the last 60 years. His extensive poetic output has been closely intertwined with his work as an art critic, from his first major collection of poems in 1954, through his Concrete and Neoconcrete poems from 1957 to 1959 and the "Neoconcrete Manifesto" and the "Theory of the Non-Object" of 1959. All are now essential reference texts in Brazilian and Latin American literature, deeply influencing generations of artists. This publication presents conversations conducted over the past two years between Gullar and art historian Ariel Jiménez. Gullar discusses everything from his childhood and early education in San Luis to his current writing, providing a full picture of this influential Brazilian poet and intellectual.