Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While it is true that the V12 engine has always been seen as the most iconic power unit for the road cars - not to mention to the racing models - that have left the factory in Maranello, it is equally true that in the mid-Seventies it was an eight-cylinder car that definitively projected Ferrari towards an industrial dimension. The 308 GTB, which appeared at the 1975 Paris Motor Show, was the model that proved capable of revolutionising the image of the Ferrari berlinettas, an image once again born out of the flair of Leonardo Fioravanti. With its soft yet muscular lines, the 308 took the lead in a long line of GTs from the Cavallino - including the 208 and the 328 - all powered by V8 engines located behind the cockpit and offered with closed and open bodywork, which drove the Maranello marque into the late 1980s, with previously unheard of production figures.
Those unforgettable cars, now more than ever sought after by collectors, could hardly be absent from the Supercars series.