Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While 1984 was hardly an easy year for the Maranello marque in Formula 1, the same could not be said for the production side of the business, with the compelling return of two of the most iconic and evocative names in the history of the Prancing Horse: Testarossa and GTO, Ferrari's new grand tourer, the latest evolution of the long-lived and glorious family of eight-cylinder cars, which appeared at the Geneva Motor Show that year. The 288 GTO to give the new model its full name was the legitimate offspring of the 308 GTB Speciale prototype prepared by Pininfarina in 1977, in other words, a pumped 308 with an even more muscular body and powered by a 2.8-litre V8 capable of producing around 400 hp for a top speed of just over 300 kph. Following the F40 and the Testarossa, another of the Prancing Horses supercars enters has been portrayed in a monograph that traces its technical and stylistic genesis with the collaboration of several of those responsible for the models creation.