Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En este libro se explica cómo el planteamiento de preguntas de calidad (tanto por parte del profesorado como del alumnado) y el diálogo basado en la escucha activa (entre profesorado, alumnado y compañeros) sirven de feedback y refuerzan el aprendizaje. Para facilitar que los docentes cuenten con recursos de apoyo al desarrollar estas prácticas junto con sus estudiantes, ofrece representaciones gráficas de los conceptos y procesos clave, herramientas, estrategias y ejemplos reales de aplicación en el aula. Aplicarlas con acierto requiere un entorno de confianza y seguridad en el que escuchar y ser escuchado con interés. El objetivo es capacitar al alumnado para aprender a convertirse en su propio educador y, al profesorado, para ser aprendiz de los estudiantes por medio de sus feedbacks individuales y de grupo.á