Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the first book devoted to the multidisciplinary study of feedback. It presents a comprehensive, evidence-based review of the make-or-break factors that determine the efficacy of criticism, praise, and advice. Its sections deal with fundamental processes of feedback; the problems associated with delivering feedback across social divides such as race; feedback in organizational settings; feedback in the helping professions; and feedback in personal relationships. With engaging and accessible contributions from leading scholars in communication, management, and social, clinical, and educational psychology, the editors conclude with an insightful synthesis of the chapters, extracting how-to principles of feedback that apply across environments and circumstances. A landmark in the study of feedback, the book stakes a claim for the recognition of the topic as a field of enquiry in its own right. Feedback will appeal to scholars and practitioners as a comprehensive review of the state of play in this field; it is also appropriate for use as a text for students in a range of disciplines including communication, psychology, management, health sciences, and counseling.