Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What do I do now? Every mediator asks themselves this.
Answering 50 common ethical, practical and technical problems that arise at mediations, with key practice points highlighted in Q&A format.
Topics include:
Impartiality: You arrive at the mediation and suddenly realise that you know one of parties. What do you do? Joint Opening Sessions: One side wants one the other doesn't. What do you do? Bad behaviour: One party is secretly recording the mediation. What do you do? Offers: Neither side will make an offer. They both say they want to hear from the other side first. What do you do?
Stages covered: Pre-mediation At the mediation The End of the Mediation and After
Each entry includes:
The core issues behind the question Case studies of authentic, anonymized, true-life examples The ethical, legal, procedural and commercial issues highlighted and explained in straightforward language Advice on your options: proven tips for immediate use Checklists, sample emails, scripts and templates. Cross-references to cases, protocols, codes of conduct.
This title is included in Bloomsbury Professional's Mediation online service.