Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Family Child Care Inventory-Keeper is an easy-to-use log that enables you to track the furniture, appliances, and other items you use in your home-based family child care (daycare) business. Once you identify these items, you can reduce your taxes by depreciating them as business expenses. By filling out the Inventory-Keeper, you will have all the information needed to claim depreciation deductions for such items as a washer, dryer, computer, television, DVD player, refrigerator, stove, freezer, bed, sofa, lawn mower, microwave, swing set, and so on. You can use the Inventory-Keeper to claim depreciation deductions for furniture and appliances that you purchased years before your business began, as well as for items you bought after your business began. The Inventory-Keeper can help you identify many deductions that you may have otherwise missed. It can also be used for insurance purposes if any of your items are ever stolen or destroyed. There is even a section where you can list items that are strictly personal. The Inventory-Keeper can track it all.