Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There is no shortage of literature on how to make the learning process a more enjoyable and lasting one for learners. As far as learning English as a foreign language is concerned, a century of formal teaching has helped little in the way of facilitating the task of learning the language. One thing we know for sure is that effective learning hinges upon making the learning process as enjoyable and the learning materials as meaningful to the learner as possible. Learning vocabulary, as the building block of language, will accordingly be fruitful only when the task includes the elements of joy and meaningfulness. A very commendable technique used as a pre-reading exercise to introduce new words is semantic mapping. This research-based book accordingly presents the findings of a relevant study to look at the efficacy of using semantic mapping strategy for teaching new vocabulary before reading a passage in EFL contexts. The target audience of the book are EFL teachers, researchers and materials developers.