Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Teasing is often regarded as a normal and common activity of child-hood, a rite of passage. Yet, teasing is a complex relational issue involving many elements such as intent, verbal utterances, nonverbal behaviour, meaning, interpretation, and emotional affect. And despite the prevalence of this common childhood experience, research addressing children's teasing is lacking. Studies of how young children experience, resist, and internalize childhood teasing in various contexts are noticeably absent from the research literature. The young sibling bond provides a unique window of opportunity to explore the teasing phenomenon, as this intense, complex, and emotional relationship is an early practice ground for children to learn to inter-act, imitate, play, converse, and negotiate conflict. This book discusses a study that explored, through naturalistic obser-vations and interviews, the teasing experiences of three dyads of preschool age siblings.