Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Considering L2 motivation as a vibrant assemblage of sensitive cognitions and affective to stimulate invidual learning, this book focuses on exploring ESL motivation in Pakistani context. Based on data collected through mixed methods, results present a complex picture of L2 motivation where it remains a dynamic and vibrant force. Almost all students demonstrate strong motivational patterns, however, their achievements don't match their motivational patterns. Analysis of socio-contextual factors show that there are multiple factors involved in the process of long-term motivation and teachers haven to keep in mind different social, cultural, psychological and even genetic factors while selecting teaching strategies for ESL learners in Pakistan and elsewhere in the world.