Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Chicos y chicas que provienen de contextos en situación de desventaja sociocultural no tienen, a menudo, historias de éxito escolar. No obstante, hay quienes a pesar de las dificultades logran alcanzarlo. El propósito de este trabajo exploratorio es indagar sobre los factores pedagógicos que favorecen una trayectoria de éxito escolar en estudiantes varones que proceden de contextos desfavorecidos. Desde un enfoque fenomenológico, se centra la atención en la experiencia vivida por estos chicos. Los resultados, y su análisis, giran en torno a: la actitud positiva y compromiso hacia la escuela, la construcción de un autoconcepto positivo y la importancia de `personalizar la relación educativa.