Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is an exploration of the nature of this 'social'; it argues that our definition of sociality is influenced largely by our everyday lives, the institutions we are part of, and the relationships we build-all of these experiences catalyse the way we see the social world and shape how we act in it. We smell, touch, and taste the social; we belong to the social (every social collection is defined by our sense of belongingness to, for instance, the family, the community, or the caste); and from all of this we understand something of the nature of the social. This volume is a theoretical interpretation of the process of the creation of the 'social' through our everyday lives-of how we construct a sense of 'identity', 'authority', and 'ethics' through sensory perceptions that we experience in our daily lives.