Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Philosophische Reflexionen zum Glücksbegriff sind zahlreich vorhanden. Anders verhält es sich mit dem Glück als Thema existenz-orientierten Denkens in Bezug auf zeitgenössische Glücksvorstellungen. Es darf ein Missverhältnis behauptet werden, bei dem einerseits das Dasein des Menschen als ein tragisches eine zentrale Aussage bildet und andererseits ein bestmöglich glückendes Leben postuliert wird. Auf den ersten Blick stehen sich beide Pole unversöhnlich gegenüber, auf den zweiten Blick wird aus der Entgegensetzung eine gewinnbringende Beziehung, die es philosophiedidaktisch zu erschließen lohnt.Daniel Gerte, Studienrat mit den Fächern Philosophie, praktische Philosophie und Geschichte, Promotion in Theologie und in Philosophie, Habilitation in Philosophie und ihre Didaktik.