Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Veteran Hollywood entertainment mogul David Levy, creator and/or originator of such shows as The Addams Family, Name That Tune, Bonanza, and The Bob Newhart Show, knows the world of big business better than anyone, and has seen the struggle for power that breaks and makes careers in the blink of an eye. A former presidential speech writer, producer for CBS, and programmer for NBC, Levy deftly pulls back the curtain on seedy, cutthroat corporate America in Executive Jungle, an autobiographical novel of interrelated stories about a Madison Avenue advertising agency. It centers on the figures who struggle to get to the top of the Otis & Meade agency, run stealthily yet firmly by aging chief James Hornwell. Motivated by their own insatiable greed and need for recognition Hornwell's shining stars find themselves in an endless struggle for survival, battling friends, enemies, and even themselves, while forming alliances that will end in honor or dishonor. Sure to raise an eyebrow or two in the Hollywood and New York scenes, the ten suspenseful, spicy, and revealing segments that form this novel offer a fictionalized who's-who of powerbrokers network presidents, producers, writers, and executives populating the business for forty years.