Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the broad arena of Barth studies there has been surprisingly little done on Barth's view of evil. This book provides a comprehensive look at the «peculiar ontology» of evil within Barth's theological framework including the development of the concepts of evil in his early theology. It finds that Barth's most important treatment of evil is not found in his famous section on Das Nichtige, but rather in his Doctrine of God. The book's primary focus is on demonstrating that there are four dominant motifs that provide essential insight for proper understanding of his doctrine of evil. In analysing and critiquing these motifs this study provides the reader with a clearer understanding and appreciation of Barth's doctrine of evil. This book concludes with a construction of a «Barthian theodicy», and drawing out implications for Christian preaching, counseling, and ethics.