Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Everlasting Egypt: Kemetic Rituals for the Gods continues Richard Reidys groundbreaking work and collects more temple rituals from Egypt. The author presents rites for personal and group use, augmenting and updating those in his first volume, Eternal Egypt: Ancient Rituals for the Modern World. The guidebook: Presents over 37 rituals for Gods, Goddesses, and Annual and Lunar Festivals in a form designed to assist practitioners in restoring the ancient rites of Egypt; Provides for modern usage, with key ritual texts coming from authenticated ancient sources, as well as commentaries and background information; Includes a comprehensive Introduction with a model for organizing a modern Kemetic Temple or Group; Includes updated Egyptian vocalizations and a pronunciation key; Offers practical information for conducting these rituals in todays world. These ritual texts reveal once more the deeply spiritual understanding of humanitys relationship to divinity that characterized the ancient Egyptian sense of the sacred. Cover Image: Ritual scene from the Temple of Hathor at Deir el Medina. Ptolemaic Period. Matthew Whealton, 2018.