Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Afin de mieux identifier les liens entre formation et évaluation, cet ouvrage s'appuie sur un panorama des recherches concernant la formation, la formation par alternance et l'évaluation. Les résultats de cette recherche menée sur deux IUFM à propos de la formation des personnels d'éducation soulignent fortement l'émergence d'une nouvelle forme d'alternance : l'alternance différentielle. Cet ouvrage montre l'émergence du stagiaire dans sa construction identitaire au sein du dispositif alternant de l'IUFM.