Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Horace speaks of poetry delighting and instructing. While Evaluations of US Poetry since 1950, Volume 1 explores the pleasures of poetry—its language, forms, and musicality—volume 2 focuses on the public dimensions. In this volume, von Hallberg and Faggen have gathered a diverse selection of poets to explore questions such as: How does poetry instruct a society with a highly evolved knowledge industry? Do poems bear a relation to the disciplined idioms of learning? What do poets think of as intellectual work? What is the importance of recognizable subject matter? What can honestly be said by poets concerning this nation so hungry for learning and so fixated on its own power? To these questions, the literary critics collected here find some answers in the poetry of Robert Pinsky, Susan Howe, Robert Hass, Anthony Hecht, Adrienne Rich, Sharon Olds, Ed Dorn, and August Kleinzahler.