Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La obra se compone de 3 volúmenes y un Cd: Tomo I: La evaluación psicopedagógica. Dimensiones: Evaluación del alumno: antecedentes personales; aptitudes intelectuales y procesos cognitivos; lenguaje, evaluación neuropsicológica; capacidades motrices; estrategias de aprendizaje; variables afectivo - motivacionales; habilidades sociales; estilo de aprendizaje; intereses profesionales y competencia curricular. Evaluación del contexto: escolar y socio-familiar. Tomo II: Procesos para la realización de informes. Principios y propuestas de modelos. Casos prácticos de las principales tipologías. Tomo III: Presenta una serie de autoinformes y heteroinformes para valorar las dimensiones de la evaluación psicopedagógica. CD ROM: modelos de informes, hojas-tipo y materiales de apoyo.