Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First published in 2004. Through the Second World War and its aftermath, from economic boom to industrial decline, Europeans have faced similar changes in politics and outlook on life, but even on the eve of the formation of a single European Community, their cultural backgrounds are far from unified. In European Cinemas, European Societies 1939- 1990, Pierre Sorlin looks at the way the nations of Europe have expressed their cultural individuality through film. Why do French films, for example, have such a distinctive style, as different from the products of Hollywood as from British, German or Italian film? He also shows how the impact of a common evolution towards federalism can be detected in films.