Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examines the structure of the rule on restrictive agreements in the context of vertical intra-brand price and territorial restraints, analysing, comparing and evaluating their treatment in US antitrust and EU competition law. It examines the concept of 'agreement' as the threshold question of the rule on restrictive agreements, the structure and focus of antitrust/competition law analysis, the treatment of vertical intra-brand price and territorial restrictions and their place in the test of antitrust/competition law. This book will be of interest to academics and scholars of business and commercial law, international and comparative law.