Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Essential Law for Marketers

Ardi Kolah
Paperback | Engels
€ 114,45
+ 228 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'Essential Law for Marketers' offers clear and concise explanations of the laws that impact on the practice of marketing, advertising, sponsorship, design and public relations, providing expert guidance on crucial issues for the busy practitioner.Each chapter in the book offers, in simple English, full analysis of the law on each subject, and illuminates it with numerous examples and cases taken from current industry practice. It also offers helpful tips and suggestions for 'keeping it legal' without losing sight of the overall commercial objectives. Uniquely written from the practitioner's point of view, the text is structured to offer a complete and accessible picture of how the law can impinge on the job: * 'Point of law' offers clear legal definitions or shows the generic application of a legal point in a real life context* 'Law in action' outlines actual legal cases and their outcomes, with full referencing for the case available on the companion site* 'Insight' offers background information, providing a broader practical or commercial context for a legal topic* 'Checklist' at end of each chapter itemises the key issues to bear in mindEssential Law for Marketers covers all the key issues facing those working in the media. From making claims and statements, copyright, defamation, promotion and advertising, through to lobbying, cybermarketing and ambush marketing, it is an invaluable reference guide for anyone working within the sector. It also functions as an excellent learning resource for all marketing students who need to appreciate the legal implications of industry practice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
444
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780750655002
Verschijningsdatum:
30/07/2002
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
185 mm x 244 mm
Gewicht:
861 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 228 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.