Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This textbook equips readers with a clear understanding of how B2B markets have evolved in recent years, from the traditional focus on product development to more targeted approaches that focus on relationships, digitalization, innovation and sustainability. Exploring the relevant theories behind this evolution and providing an extensive understanding of contemporary marketing strategies, the book equips readers with a broad perspective of B2B marketing - the evolution, theories, concepts, and the external environment - that allows students to put theory into practice in both manufacturing and service sectors. Allowing for a holistic understanding of contemporary B2B practices, students will learn how to design a competitive marketing strategy for the current business environment. Covering key topics such as the customer journey, branding, value co-creation and servitization, and with a wide range of case studies, this is an essential text for students at both undergraduate and post-graduate level.