Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Errors in the Second Language Classroom: Corrective Feedback was writt en in response to an overwhelming demand from non-native teachers of L 2/FL who wish to provide an effective corrective feedback on learners´ errors. The main purpose of this book is then to explore and synthesi ze insights into this issue from classroom-based observational researc h as well as teachers´ experience and reflection. This book provides r eaders with a collection of original papers covering diverse aspects o f error treatment in the second language classroom. In fact, this book provides an in-depth discussion on specific issues of error correctio n. This book is intended primarily for all those who teach a second language (L2) or foreign language (FL) anywhere in the world, under an y circumstances, and who wish to know more about the issue of correcti ve feedback. It can also be used as a helpful reference text or handbo ok for student teachers. Likewise, it can be used as a sourcebook for teacher educators.