Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'anglais est aujourd'hui la langue la plus utilisée et le principal vecteur de communication internationale dans le monde. En Inde, l'anglais est appris comme deuxième langue. L'apprentissage de l'anglais est parfois difficile, car cette langue présente des différences par rapport à la langue maternelle (le gujarati). Ces différences conduisent parfois les étudiants à commettre des erreurs lorsqu'ils l'utilisent. Cette étude visait à examiner les erreurs interlinguistiques des étudiants en matière de grammaire. L'université Sardar Patel, à Vallabh Vidyanagar, dans l'État du Gujarat, en Inde, a décerné un diplôme de master à ce travail de recherche en avril 2015.