• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Erfolgreiches Customer-Success-Management

Definition - Erfolgsfaktoren - Organisation

Sven Seidenstricker, Karl-Christof Renz, Vinzenz Krause
Paperback | Duits | Essentials
€ 14,95
+ 29 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Dieses essential ermöglicht einen schnellen Einstieg in das Themenfeld Customer-Success-Management. Globale digitale Vorreiter in der Digitalisierung haben erkannt, dass die organisatorische Verankerung des Customer-Success-Managements als Meilenstein in der Unternehmensentwicklung gilt. Die Autoren nennen die Erfolgsfaktoren, geben praktische Hinweise zur Implementierung von Customer-Success-Management und beschreiben die Rolle des Customer-Success-Managers. Sie stellen Instrumente und konkrete Kennzahlen vor, geben einen Überblick über das Themenfeld und zeigen Anknüpfungspunkte zu bekannten Disziplinen und deren Integration in bestehende Managementansätze.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
62
Taal:
Duits
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783658481414
Verschijningsdatum:
27/05/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
99 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 29 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.