Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Compensatory higher education programs developed as part of the liberal educational reforms of the 1960s and 1970s. Their goal was to compensate for unequal pre-college education and provide equal opportunities for economically and educationally disadvantaged students. This book provides a sociological and historical analysis of the rise and fall of one educational opportunity program that began as an off-campus branch of a state college in the late 1960s, moved to the main campus in the late 1970s, and was eliminated in 1983. The analysis relates to the larger policy questions in higher education, with special reference to issues of equity and excellence.