Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Quality is a term readily associated with success in almost any field. Assuring quality in the true sense of the word will lead to improvement; and accordingly, striving for quality in education becomes imperative if we are to trust the belief that proper education lies at the cornerstone of all developments. Achieving quality in education depends on an interplay of the part a variety of variables play in a teaching-learning encounter including learners, teachers, examiners, policymakers, materials, evaluation procedures, objectives and the like. To make education a more lasting enetrprise, the efficacy of all these variables and their combined effects needs proper investigation. It is such a belief on which the current research-focused book is based, where the authors examine the rate of correspondence between course objectives and real achievement of EFL learners with a hope to improve the quality of ELT in higher education. Recommendations are offered to all players of the game of education as to what may be done to better the current situation, with implications for the larger international community.