Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First Published in 1999. John Ruskin (1819-1900), Walter Pater (1839-1894), and Adrian Stokes (1902-1972) represent three generations of English aesthetes whose writings have transformed art history and the formations of museums as we know them. They are three great writers in a distinctively English tradition. Concerned with the nature of aesthetic experience, and with the interpretation of visual art, they offer approaches that are dramatically different, in challenging ways, from those of professional art historians. They published autobiographies, explaining the relationship of their conceptions of aesthetic experience to their critical thinking about social questions. With England and Its Aesthetes, David Carrier has assembled the autobiographical sketches of these influential aesthetes. His reading reveals them to be less concerned with art appreciation or an aesthetic approach to everyday life than with issues of identity, politics, and desire.