Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The practices of adventure-based counseling and adventure education have fourished in the past years in Hong Kong. Originally completed in 1996 by the author and then archived by the Hong Kong Institute of Adventure Counseling, this co-constructive applied research project was perhaps the first batch of adventure-based collaborative research done in the Hong Kong context. Using combined research methods and action research practice, this program evaluative study investigates the social-psychological effects that adventure-based counseling could impact upon the self-formation of the youth-at-risk in Hong Kong. This study should be of interests to youth workers, counselors, practical psychologists, teachers and researchers as well as adventure trainers.